Thursday, December 20, 2007

Bach - BWV 147 - 4 - Wohl mir, daß ich Jesum habe

Duration: 03:46 minutes
Upload Time: 2007-09-18 15:47:35
User: jormundgard
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

Wohl  mir  daß  ich  Jesum  habe  Choral  Cantata  147  Johann  Sebastian  Bach  Nikolaus  Harnoncourt  

Description:

Choral from Cantata No.147 by Johann Sebastian Bach. Conducted by Nikolaus Harnoncourt. Wohl mir, dass ich Jesum habe, O wie feste halt ich ihn, Dass er mir mein Herze labe, Wenn ich krank und traurig bin. Jesum hab ich, der mich liebet Und sich mir zu eigen gibet; Ach drum lass ich Jesum nicht, Wenn mir gleich mein Herze bricht.

Comments

Halloween17 ::: Favorites  2007-10-13 21:56:46

I have to sing this song in the choir hehe xD I'm tenor and I absolutly love this song!!!! It's amazing!!!
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

SHOZEN.CARBONMADE.COM
Don't Cha (Pussycat Dolls) - West Coast Swing demo
Mike Tyson ESPN Etienne fight
Dale Los Morancos
Musharraf seen at risk
MSI - TORNADO
Kingdom Hearts II - Sephiroth (Pt. 2)
documentary on the doors (conspiracy) - jim morrison
Bond Movie
Model dress falls off in this fashion show
Nike - Indoor Football (soccer) Skill
Le Petit Castor Episode 1 - Partie 1
Molotov - Dance and dense denso (FESTIMAD)
My Usually Quiet Friend Yelling Balls.
SEC Highlights Show
Matt+Donut+String=Funny
Race
Giertzi und die Currywurst
Tribut for the "Monk" of Mean Machine
Final Spider-Man 3 Trailer (Animated)


 

No comments: