Friday, January 18, 2008

Insomnia feat SitemDepresif - Kifayetsiz Kelimeler

Duration: 04:26 minutes
Upload Time: 2008-01-16 11:44:20
User: emreburn
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

Insomnia feat SitemDepresif - Kifayetsiz Kelimeler ------------------------------------- Verse 1 : Insomnia Kamçılar vuruldu kaleme kelimeler kifayetsiz Acısı vurdu dilime bi gün geçsin artık şikayetsiz Bedeni yıkıcı bi sancı girdi kalbe çaresiz Ben tek bi başıma giderim ölüme yanımda kimse gelmesin Bir tebessüm nakavt ederdi bin hüzünü yapamadım (Sakladım) onca dert keder yanıma kãr mı kaldı Hayata bir küfür ve duvara bir kafayla rahatladım Geriye dönüp baktığımda kendimeydi zararım Bir dal verin bana tutununca kırılmasın Yürekte bir kasırga koptu sade ruhum ağlasın Kalpte bir mahkum vardı başında gardiyansa bendim Oysa müebbetti hapsi firar etti kahretsin Bir beden içinde saklı kalmış başka bir beden dengelen, amaca varamaz asla çıkara yeltenen Ölümü düşün her nefeste hakim ol nefis iraden Felsefen paraysa sığmaz bir kefene iki beden Nakarat : Insomnia ( 2 x ) Gözlerim artık yalanı görmesin Varsın bu adam çarmıha gerilsin Uçuruma çıkan bi yolsa önümdeki Dizlerim artık beni yere sersin Verse 2 : Sitem Depresif Ölüm yakın bu gün hazırlan zaman akıp giderken birden durabilir ve sen yaşamak isterken tek göz oda da devrilir gider ve kimimiz nefessiz olmaz biliriz çileyi çekenlerdeniz neyiz biz tane zerreyiz Hey fani bu kadar gülücük kafi yavaşla yani ve elbet kararacak güneş bak bu sahil sille tokat hatırlatır sana bu parça anla işin gücün dumanla kurarsın sen kafanda Zor günün başındayım yakında her şey çözüme vuracak Yılların emekleriyle yalnız kalacak depresif Bir ben bir de diğeri o şaşkın halde yüzüme bakacak Elimi tutmak isteyen yok benim gözler yaşlı kalacak Uykum gitti gelmez artık benimki zorbalık Kokun tasanla eş değer bende kalp var ortadan kırık ve bir de can var çıtmalık nedendir sebebi bilemedim yerinde kalsın istedim aydınlık Nakarat : Insomnia (2x) Verse 3 : Insomnia Duygular yok olduğunda tutkular sönüp gider mi Kalp kolay söküpte atılır ama beyne söz geçer mi Sen bu bedeni terkedince ruhum adınla anılır İdam etseler bedenim ölür düşünce sağ kalır (Yaz) Yazmaya başladığım bu gün en uzun günüydü ömrümün Ben her satırda şikayet ettim var mı başka bir çözüm Görür gözüm yazar kalemim an gelir de belki söverim Ağzıma geleni söylerim nasılsa kemiği yok bu dilimin Ateşe verin hadi bu kenti küle dönsün Yaktığım tüm ışıklar bir bir sönsün Karanlıktan korkmaz bedenim Benden geriye kalan her şey yansın Inso manyak oldu adım,adımla bahtı karaladım Yirmilik bedende ruhum kırklık oldu (Eyvah) Ağladım yaş günümde göz yaşımda çağladım Yanıldım anladım yirmi adım ölüme yakınım Nakarat : Insomnia ( 2x ) -------------------- SAGOPA KAJMER KOLERA MOZOLE MiRACH KUVVETMiRA ZET DiYET RAFFiNE NADiRAN AKA YENER CASH FLOV İZMİR RAP UNDERGROUND NORM EKSIK ETEK ERMAN ENDER CEZA AYBEN KADIKöY ACiL ALATURKA MAVZER MİHENK TAŞI CiVCiV HEMSTA FUAT GERi GELDi izah yener başar despo bektaş sırtlan hayki yas emre kurşun no.1 sitemdepresif orontez rahdan sansar rapozof

Comments


Other Video Blog Entries

Mazda RX7 Spirit-R Type-A
Fight For World Peace Part 1
My Way of Doing Homework
i am fat and need to lose weight juice
POLAR ESCAPE 3 episode 6
Genocide of chinese liberation army in East Turkestan
Malicorne - La conduite
LOGOS CLAN CARNAGE IN ISILOON
Pes 2008 GoL rizaa13
POLAR ESCAPE 4 episode 2
Fireworks 2
"Pi-Chi" the baby Sparrow bird 03 Jun 2007
Socal Meetup 8/18/06
Zajmina ft Kastro Zizo - Chupa Chupa
Five Minutes Seems Like Forever - Khaini
la urraca epileptica
Naruto 162 Part 1
Murat Boz - Püf
Dry Ice Burns
Ata Demirer - Meşin Yuvarlak Bölüm 1 (Hafta 4)


 

No comments: